Ana içeriğe atla

SAHUR İNLEMELERİ - FAZLI BAYRAM


                                                                                                                                           /Ahmet Abi’ye/

nerede yaşadığın değil
nasıl yaşadığın önemli
kim olduğun değil
nasıl olduğun önemli
mesele biraz da hissettiklerin
his yaşamın ertesi
yaptıkların iyiyse iyi
kötüyse kötü hissedersin
gördün mü önemli olan kişiler değil
sen ben o hiç önemi yok

Bütün güzellikler yaşamın bir parçası Ahmet Abi. Bir şeyin yolunda olmak kendisinden güzel. Sen hep muhabbet muhabbet dersin ya. Ben de huzurunda söylenebilecek bir söze sahipsem ya da bir söz söyleme hakkım varsa ki var olduğuna şüphem yok sen nice patavatsızları merhamet sinende talim ettirip terbiye ettin gözümüzün önünde. Kimler karşında haddini bilmeyerek sana söz söylemeye cüret etmedi ki. Beni mi hoş görmeyeceksin ki ben eksik talimli iken birçok söz söylemeye cüretkar olmuş idim eskiden. Gerek mektupla gerek lisan ile gerekse hâl ile. Maksadım seni dünyalık bir makama konumlandırmak değil haşa burayı sen anlarsın fakat ehil olmayanlar için açıklanmalıydı.

henüz söz söylemeye
söyleyebilmeye erken benim için
sen muhabbet dersin ben
susarım Ahmet Abi
susarken bu bildiğin oruç susaması
muhabbet suyun ta kendisi
sen ki kehkeşanlar avutursun
sen ki kaf dağını ayağımıza serersin
sen ki zümrüdü ankalar beslersin gönüllerimizde

söz söylemek idi muradım
lakin sana ancak selam söylenir
sana selam söylüyorum Ahmet Abi
davullar vururken Merhaba

çünkü Merhaba
bak ben senin her güzelliğine bakacağım
emin ol benden buna kefilim kendim
bak ben eminim
senin bende olan çirkinlikleri
görmeyeceğine
incitmeyeceğine beni
merhaba demek bu demek değil mi
kalemim yetmez merhabaya fakat
yeter yüreğim senin
kor ateşlerinle yangınlar serptiğin yüreğim yeter Merhabaya
Merhaba Ağabey
hah işte buldum söyleyecek
sana söyleyecek ve senin çok sevdiğin bir söz daha:
yüreğim yanımda Ahmet Abi

Yorumlar